Koulutus koostuu yhteisestä osiosta, jossa kurkistetaan, mikä on ultimaten tilanne tällä hetkellä mediassa. Lisäksi pienelle keskustelutuokiolle on varattu aikaa.
Tämän jälkeen voi osallistua yhteen työpajaan kolmesta eri vaihtoehdosta. Työpajojen aiheina ovat Some, digitaalisten markkinoinnin materiaalien luominen ja mediayhteistyö. Kouluttajina toimitavat media-alan asiantuntijoita, kuten Maija Paikkala ja Tomi-Pekka Astikainen. Työpajojen tarkoituksena on paneutua käytännön tasolla siihen, miten esimerkiksi sosiaalista mediaa voisi mahdollisimman tehokkaasti hyödyntää seuratoiminnassa, miten tehdä hyvä mainos ja miten toimia median kansssa.
Ilmottautuminen koulutukseen aukeaa pian. Pysy pinnalle seuraamalla facebookin tapahtumasivua. Alla tapahtuman aikataulu.
OHJELMA
10:00 Yhteinen aloitus ja kahvit (liitto tarjoaa)
11:30 tauko (omat eväät)
12:00 – 14:00 työpajat
14:15 kahvit (liitto tarjoaa)
14:30 liiton kevätkokous