SM-viikon yritysyhteistyökummpanit haussa – myös seuroille ja maajoukkuepelaajille yhteistyömahdollisuus

Vuoden 2025 SM-viikko järjestetään Espoossa 14.-17.8.. Ultimaten pelit pelataan perjantaina ja lauantaina Leppävaaran urheilupuistossa. Turnaus huipentuu finaaliotteluun, mikä pelataan lauantaina klo 17:30. Ottelu näytetään suorana Ylellä.

Liiton on mahdollista saada finaaliotteluun laitamainospaikkoja ja verkot onkin nyt heitetty vesille yhteistyökumppanuuksiin. Alempana tarkemmat tiedot. Huomatkaa myös seura- ja maaajoukkuepelaajien yhteistyö!

Mitä saa?

  • Laitamainospaikka (max.noin 2×1 m) tai banderolli/vastaava tunnin valtakunnalliseen TV-lähetykseen SM-viikolla ultimaten mixed-SM finaaliottelussa.
  • Kaksi kuulutusmainintaa ottelun aikana. Sisältö voidaan sopia erikseen.
  • Pääsee osaksi yhteisöllisen ja uniikin lajin huipputapahtumaa sekä SM-viikkoa

Mitä maksaa?

  • 600 € (ei sisällä mahdollisia mainoskuluja)
  • PunaMustalta voi halutessaan teettää itselle/kumppaneille SM-viikon sopimushintaan 1x2m laitamainoksia: Viscom levy 109 € 2-puoleinen, banderolli 40 € alv0%

Olympiakomitealle varatut yksinoikeustoimialat

  • Urheilujuomat / rahkat
  • Optikko

Liiton tulee ilmoittaa SM-viikon organisaastiolle mainosyhteistyöt 21.7. mennessä. Pieniä viilauksia voidaan vielä tehdä tämän jälkeen, mutta ainakin mahdolliset yhteistyöt tulee olla tuohon mennessä tiedossa. 

Mihin yhteyttä?

  • Liiton toimistoon info@liitokiekkoliitto.fi

Yhteistyö seurojen ja maajoukkuepelaajien kanssa

Seurat ja maajoukkuepelaajat voivat voivat myös myydä kumppanuuksia SM-viikolle. Jako sponsoritulojen osalta menee seuralle/pelaajalle 60 % ja liitolle 40 % eli 360 €/240 €. Tässä siis oiva tapa kerryttää matkakassaa tai seuran tuloja. Liitto hoitaa kootusti yritysten laskutuksen, tarvitaessa erillisen sopimuksen laatimisen ja yhteydenpidon SM-viikon organisaastioon. HUOM! Myytäessä mainospaikkaa ei saa markkinoida suoraan minkä yhtiön TV-lähetys on kyseessä. 

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän